ח"כ קטי שיטרית: "רק חסרי ביטחון מתעסקים כל היום באופוזיציה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ קטי שיטרית: "רק חסרי ביטחון מתעסקים כל היום באופוזיציה"

    על רקע אישור החוק של סער בוועדת שרים להגבלת כהונת ראש הממשלה, התראיינה ח"כ קטי שיטרית ל"מהדורה המרכזית" ותקפה את סער ומסע הנקמה האישי שלו בנתניהו

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגבלת כהונת רה"מ | ח"כ קטי שטרית (הליכוד) התראיינה הערב (ראשון) ל"מהדורת המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקפה את סער, "מדובר בחוק פרסונלי, הם עושים הכול כדי להבטיח שנתניהו לא יחזור לשלטון. רק אנשים חסרי ביטחון מתעסקים כל היום באופוזיציה. כשהעבירו תקציב, מה שאמרו זה "סוף עידן נתניהו". מדובר בגמדים קנאים" תקפה שטרית.

    שמעתי את מאיר יצחק הלוי שכיהן הרבה שנים כראש עיריית אילת, אם נסתכל על העולם קנצלרית גרמניה כיהנה 16 שנים בתפקיד, טרודו כיהן 15 שנה בתפקיד, רק כאן יש אנשים קנאים".

    שטרית הוסיפה וציינה את שבירת כל החוקים בכנסת, "במשך חודש וחצי אסרו עלינו לחוקק חוקים, אח"כ דרסו אותנו בוועדות ויש לנו 2 נציגים עם 30 מנדטים בוועדת הכספים כמו הרשימה המשותפת, אחר כך ניפחו את הממשלה בצורה לא נורמלית למרות הבטחות שלהם. כולם טסים על חשבון המדינה, וממנים את מי שבא להם למרות שלנו סיכלו מינויים כי הם קשורים לליכוד למרות שהם מקצועיים".

    על המאבק על זהותה היהודית של המדינה אמרה שטרית, "אני שמעתי מחבר'ה כמוני שהם מעכשיו יתחילו לבקש תעודות כשרות של בד"ץ כי הם לא סומכים על הרפורמה הזאת. אנחנו ששרדנו את כל התקופות האפילות בגלל היהדות ודווקא עכשיו באים להרוס את הכל. במגילת העצמאות כתוב 12 פעמים מדינה יהודית. ישראל ביתנו מדברים נגד החרדים ואם זה היה הפוך זה היה פותח את כל המהדורות".

     



    0 תגובות